Annonser från BloggPartner

5 things



Jag är allergisk mot Katter och hundar, haha och ändå har jag en katt. Men jag äter tabletter för att jag inte ska känna av något. Jag är i princip allergisk mot alla pälsdjur..

Jag har inte vaccinerat mig mot svininfluensan, och vet inte häller om jag sak göra det. Även fast mamma tjattar på mig att göra det nu i veckan.. vi får se som sagt.

Jag provade att sminka mig första gången när jag var 11 år, då la jag enbart på lite ögonskugga bara. En blå ögonskugga var det också, gud vad fin jag kännde mig haha.

Jag har blivit attackerad av en grävling, när jag var ute i skogen i gävle för några år sedan. Den sprang emot mig, jag blev livrädd och vände mig om fort för att springa därifrån men istället sprang jag rakt in i huset och skar upp ena höften, ett minne för livet .. haha ett ärr har jag ännu kvar.

Uggs hur skönt är inte det att gå med dom när det är kallt ute? Du fryser aldrig om fötterna.. jag har då aldrig gjort det. Även fast jag har dom falska, Aa ni hörde jag har falska uggs. Men varför ska jag betala 2000 kr för ett par äkta som är 3 gånger så tjocka som mina?, Jag bor i stockholm och det blir inte minus 20 grader här. Det känns onödigt.. ?


Kommentarer
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

Hej! Tittar in och önskar dig en trevlig Lucia och tredje advent =) Hoppas du mår bra idag?

2009-12-13 @ 13:05:55
URL: http://hotvogue.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: HAHA de händer mycket här jag bor, så vi såg dem flertals gånger och försökte hänga med dem, men de bara försvann, och vi hittade dem sen när vi skulle hem, då stod de utanför mig typ :

Tror de misstänkte att vi stalka dem :D

2009-12-13 @ 13:07:02
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: kimlarsson'

sv; har hört om den filmen förut men aldrig sett den!



söt header ;)

2009-12-13 @ 13:14:54
URL: http://kimlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0