Annonser från BloggPartner

Friday

Godmorgon, vaknade för 1 timme sen.. men var för seg för att orka mig upp från sängen. Hur var eran fredag kväll? Det blev som jag sa .. Mötte upp Roberto drog till systemet hem mot honom i Akalla. Drack & åt kebab och kollade på 2012 filmen. Men ska jag vara helt ärlig, så kommer jag inte ihåg något ifrån den. hahah man ska nog inte blanda alkohol med film. Jag hänger inte riktigt med då. Kvällen började spåra ur, det blev lite tjaffs och bråk .. men inte mellan han och mig då. Utan mellan han och en annan.. så jag drog hemåt det känndes bäst. Eller Aa hemåt gick jag inte precis, mötte upp några styckna.. drog ner på emmis och fick veta att det hade varit skottlossning på tåget innan mitt tåg?, tänk vad läskigt om jag hade tagit det tåget. Sen hade det varit skottlossning på gatan bredvid min också. Ursh jag hatar verkligen det här samhället.. Och folk skriker FUCK THE POLICE? vilket jävla skitsnack.. utan polisen skulle samhället vara ännu värre!

Tänk på att vi är lite halvt små fulla på videon haha !
Jag och Roggie.blogg.se




Det här bjöds på hemma hos Roberto,  JAG ÄLSKAR MAT!











Jag fick aldrig roberto på Kort, bättre lycka nästa gång ! hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alkohol leder nästan bara till skit, en nykter fest när den är som bäst! B-)



Hahah, nja ja känner mig int bekväm i klänning, ja är mer den där me otighta jeans/mjukbraller ;P

2009-12-19 @ 11:42:02
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Beita

hahahha roggies skratt

2009-12-20 @ 00:42:15
URL: http://beitaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0