Annonser från BloggPartner

Polis potatisgris

Godmorgon godmorgon, jag som hade tänkt och somna tidigt igår natt men så blev det ju naturligtvis inte. Killen jag skrev om som hoppade på min killkompis igår, hoppade på en ny kille jag också känner. Hade precis lagt mig i sängen och skulle sova då det blir ett jävla liv ute på gatan. Då har den där killen hoppat på "K". Alla människorna på gatan öppnar fönstrerna och ringer polisen. Helt plötsligt var det 6 polisbilar, väktare och ambulans på plats. Dom tog min killkompis även fast han inte hade gjort något, eftersom jag såg allt med mina egna ögon.. Och killen som hoppade på *K* *R* och *M* på samma kväll, honom tog dom inte. Skitstövel sprang därifrån med polis, väktare och polishundar efter sig. Och ändå fick dom inte fast honom. Helt otroligt! En 18 årig fjolla som tror att han är så j*vla ball när han har drukit 2 öl.




Kommentarer
Postat av: I D A :)

sv. typ inte så mycket va meed en kompis :D

2009-12-06 @ 14:01:58
URL: http://aelfs.blogg.se/
Postat av: Mary

Don't worry, inga tåg passerar där =)

2009-12-06 @ 14:34:34
URL: http://marybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0