Annonser från BloggPartner

Update

Godmorgon mina läsare, det känns som om jag uppdatera jätte dåligt igår. och som sagt ja vet hur mycket ni älskar mina inlägg hihi. Iallafall så var jag borta i Rönninge och hade de chill.. kom hem efter 12 , lite halv full och trött så jag orkade verkligen inte uppdatera något. Natten var bokstavligen HEMSKT ! Som ni flesta vet så vaccinerade jag mig mot svininfluensan, och herregud vad ont jag har haft i min arm inatt, jag kunnde inte ligga på ena sidan, vilket har fått mig att bara ligga på den andra sidan så när jag vaknade hade jag ont i båda axlarna. Jag kan knappt röra mig, jag höll inte ens på och få på mig BHN imorse ! , Jag rör mig som en strandsatt valross, då är det illa.. Nog om det ! Idag är det julafton, jag värkar vara den enda som inte är taggad för det?.. när jag var barn tyckte jag att det var jätte roligt men nu ser jag det som en vanlig dag, bara att man får julklappar vilket jag får varje dag.

Föresten så tänkte jag ha min midjekjol idag och ett snyggt linne ! med höga klack,
uuh im going to be the so grr..


Kommentarer
Postat av: sanita

häftig header! :O

godjul ! =)

2009-12-24 @ 13:01:37
URL: http://sistersjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0