Annonser från BloggPartner

Bortglömda?

Sådär nu håller programet på och kollar igenom hela datorn efter virus och skit, ännu har den inte funnit något. Iallafall.. från datorer till serier. Jag satt och tänkte på tv serier.. då menar jag serier som gick när man va yngre. Som Nya tider, Skilda världar, Vita lögner, Rederiet. Är dom serierna bortglömda? dom va ju skit bra.. Vilken va eran favorit? Min favorit var iallafall..



Jag får rysningar i kroppen när jag hör på låten, den väcker många minnen. Som när man va liten och skulle bada så lekte man jämt Baywatch. Jag tror nog inte att jag va den enda som gjorde det. hihi


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Kul!



Jag undrar vad Pamela Anderson jobbar med nu!

Typ sexiga plåtningar och visar upp sig på kändis event.

Haha! Kan man leva på sånt? Undra vad hon gör om dagarna!

2009-11-19 @ 17:58:20
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

sv: hihi yes I know :D

2009-11-19 @ 18:19:34
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0