Annonser från BloggPartner

Cafe

"Shooo" bloggen kom precis hem efter några timmar med Roggie & Jasmina.
Självklart blev det ett Cafe på Stureplan, minns inte namnet.. men det va skönt där. Men dålig service!!! Jag beställde en Varm choklad & en kanelbulle, och jag fick nr 64. Vi satte oss på övervånigen och väntade tills dom skulle komma upp med den.. och helt plötsligt va det nummer 67. alltså hade dom "glömt" bort mitt nummer. Så jag gick ner igen, och frågade vad som har hänt med nummer 64, han förstod inte vad jag snackade om, vilket inte förvånade mig eftersom han va en import med "No speaking swedish" Skällde ut dom för att ha hoppat över mitt nummer, och för det så fick jag en Smoothie på köpet (a) Love being me.
Iallafall, vi drog vidare till Donken och köpte en varsin Milkshakee, Mums !

Egentligen skulle vi vidare på fest, men det blev aldrig så.. för jag Orkar verkligen inte åka hem, fixa till mig, hitta en bra outfit och sen åka iväg igen.. Bjuder på några bilder, så att ni läsare har något snyggt och kolla på.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0