Annonser från BloggPartner

Update

Hej mina gullungar, fanns tyvär ingen tid för update igår. Eftersom S kom över till mig. Drack en öl och hade det mys. Vi drog sen ner till emmys och tog några öl, tyvär slutade kvällen med att jag fick i mig lite för mycket av det goda, så lilla Ciiz mådde inte alls speciellt bra. Men idag mår jag bra, och helt återställd. Riktigt parysugen är jag också :O , nejdå det tar nog ett tag tills jag öppnar en öl igen. Sisådär 1 vecka hihi.
Några bilder från kvällen slänger jag upp.









Anledningen till att jag suddat ut hans ansikte, är för att han vill vara anonym!



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAAHHAAHHAAHAHHA "MY LIFE IS LIKE A PARTY" SÅ SITTER DU PÅ EMMYS I FISKIS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHHHA

2009-11-07 @ 15:15:46
Postat av: Roggie - sthlms bästa killblogg

till anonym : avundsjuka e inget fint ;)

2009-11-07 @ 16:44:05
URL: http://roggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0