Annonser från BloggPartner

En galen dag med Rico

Dagen började med att jag steg upp, åkte iväg på mitt möte. Och drog hem till Rico direkt efteråt. Var hemma hos honom vid 09.00 tiden, haha stackarn som fick vakna så tidigt. Mötte upp Andreas efter 10.00, Har inte träffat honom på evigheter så vi drog till Quality Hotel där han jobbar.. Vi blev bjudna på mackor, kaffe och glass, mums eller vadå? Sen va det dags och rulla vidare och som dom två alkisarna jag och Rico är så drog vi till Systemet och köpte några öl, drog vidare hem till han och drack, haha kan det bli värre? Mitt på morgonen, innan klockan 12 också.. Vi laddade ner en film också, som jag tipsade om, som jag verkligen kan rekommendera. Slänger upp en trailer på den, och lite bilder från dagen + en film. 

Gridiron Gang heter filmen vi såg. SE DEN !

















SÖTA VI ÄR <3


Är han född hjärndöd, eller räckte några öl för att få han full :D?


Kommentarer
Postat av: M i n n a

Vad gott med glass!

2009-11-04 @ 19:53:49
URL: http://minnasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0