Annonser från BloggPartner

En vild kväll

Det va en galen kväll, för mig blev det bara några öl?, men dock spårade kvällen ur. Från en chill stund med en öl i handen till, hot och skrik? Blev så fruktansvärt arg, på en människa som senare drog efter ett antal försök att slå sig fri från mig. Jag var så arg Att all min ilska gick ut på en stackars kille. som va helt oskyldig, och full och helt vilsen. Dock känner jag honom från barndomen. Men har inte träffat honom på ett antal år. Hon stod och ropade felicia till mig? vilket inte är mitt namn, och va aldrig tyst vilket bara gjorde mig ännu argare. Brände han nästan med min cigg på hans kind, ifall min killkompis inte hade dragit bort mig. Känner mig så elak nu dagen efter. haha Ursh.. Tack T som försökte lugna ner mig, men dock inte lyckades eftersom jag istället drog hem. haha. Nu låter det som om jag är en bråkstake vilket jag absolut inte är. Men saker hände, som jag inte har tänkt ta upp här. Så kvällen slutade som den gjorde. Hur var eran kväll?



Fyllekäk, hur kan man motstå en kebab tallrik?



Jag och David gjorde en PINSAMT salt och salt teater, på fyllan?


Kommentarer
Postat av: ina

god morgon :)

2009-11-21 @ 13:50:32
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahah :) fin blogg du har :)

2009-11-21 @ 13:54:09
URL: http://ffelli.blogg.se/
Postat av: M Y Y S A N O L S S O N

sv. hehe tack söta du =]



<3

2009-11-21 @ 15:19:59
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0