Annonser från BloggPartner

Hittills under 2009 har jag

Hittills under 2009 har du:

Druckit alkohol? - Ja
Snusat?- Ja, provat.
Rökt vattenpipa?- Yes i love it.
Däckat?- jaa :$
Fått ett sugmärke?- haha ja.
Har haft oskyddat sex?- Min ensak.
Gjort något dumt?- Jag är en djävul 
Gjort något som du ångrar?- Ja de Mycket grejer..
Strulat med ditt ex?- Ja de har jag också gjort.
Sagt nej till sex?- Ja
Fixat dig i timmar?- haha ja :D
Sovit brevid någon av samma kön?- ja
Sovit brevid någon av motsatt kön?- ja
Lekt med någons känslor?- ja tyvär..
Gråtit dig till sömns? - yeah..
Gråtit framför någon du älskar?- Har aldrig älskat.
Har haft sex ute i skogen?- Ja (a)
Vaknat av att du gråter?- Ja
Badat i havet?- ja
Har haft snöbollskrig?- Ja, och jag hatar det.
Sett en hel fotbollsmatch?- Ja fan
Inte sovit på en hel natt?- några gånger ja.
Varit på sjukhuset?- ja
Sovit i över 12 timmar?- 15 timmar.


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Så lite så :)

2009-11-22 @ 20:36:59
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: Beita

jag snor listan hihi ^^

2009-11-22 @ 22:24:45
URL: http://beitaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0