Annonser från BloggPartner

Love me


Sitter och suckar över att jag måste upp så tidigt dag efter dag. Känner mig helt sliten, och mina fingrar känns helt mörbultade efter allt hårt jobb det va idag. Nu när jag känner mig lite sliten, så vill jag unna mig något, vill shoppa.. men de känns som om jag inte hinner det. jag vill helst gå runt på stan i timmar, och köpa allt jag ser.. men nu när jag är hemma efter halv 5, så känns det lite onödigt.. jag vill ju lixom hinna duscha och fixa till mig innan man drar till the city.. Shopping får bli till helgen då i guess. Men nej nu ska jag inte gnälla, Antar att det bara är att ta nya tag..? Men men, Jag längtar verkligen tills helgen, jag har redan lite planer, som jag kan slänga upp imorgon. Så har ni alla något att vara avundsjuka över hihi, gud så gullig jag är.



Jag är ingen som brukar lyssna på svensk musik, men en kompis vid namn Ali bad mig ladda ner den här,  och vilken tur det va att jag gjorde det då. För nu älskar jag den. Som ni älskar mig då vill säga hähä.


Kommentarer
Postat av: juliaa.

sv; jaa det är det

2009-11-11 @ 22:55:27
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0