Annonser från BloggPartner

Nybadad

Spolade upp vatten i badkarret och lämnade badrummet. Och när jag kommer tillbaks och skulle plocka upp handuken jag slängt på golvet, så ligger det någonting under den? hmm..



Jga lyfter på handuken och där under ligger...



TITTUUUTT! min älskling :D hihi.

Är iallafall tbxs från badet nu, Ohjaa det va skönt, passade på att göra en hårinpakning på samma gång. och självklart badade jag i silvershampoo. Har lite brottom nu, mitt besök sitter på tåget nu på väg till mig.. och här sitter jag i handuken helt ofixad, Det är dags och sätta fart.. och lilla jag ska alltid göra mig iordning i sista minuten.






Kommentarer
Postat av: Madicken

Härliga bilder! Allt bra? :)

Ha en bra Lördag :D

2009-11-14 @ 00:37:39
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: mersiha

ska också snart lägga mig i sängen hihi. Hur mår du annars ? D:

2009-11-14 @ 11:58:31
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0