Annonser från BloggPartner

Nyttig?

Nämen tjenare på er mina älsklingar, jag känner hur mycket ni har saknat mig. Gulliga ni är hihi PUSS PÅ ER! Herregud vad den här dagen har gått segt, helt otroligt.. höll på och somna i soffan på fika rasten.
Det är inte okej. Och imorn ska jag upp klockan 06.00. Ska iväg på ett möte vid 08.00 och sen Vidare till Rico, så imorgon blir det ingen praktik. Jag har precis ätit, jag tänkte vara lite nyttig idag så det blev en sallad.
Ciiz love sallad, and sallad loves me.



Är Ciiz kankse en mästerkock i köket, har hon dolt sina talanger för er läsare?
Vem vet .. jag är full av hemligheter..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Trevligt att höra(: bara bra här med :) Haft en bra dag?



tack så mycket, båda är mina min polare älskar att låna skor av mig :P hehe

2009-11-03 @ 17:47:00
URL: http://zube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0