Annonser från BloggPartner

Planer inför helgen

Imorgon är det fredag, YES VAD SKÖNT! även fast jag bara har tagit det lungt i stort sett hela veckan så känns det en sån otrolig lättnad över att veckan är slut. Planer inför helgen? Imorgon blir det myspys hemma hos mig med S, vi ska glo på någon film i guess, saknar min lilla bubbe! hihi. Lördag så var det snack om bio (2012) alltså Biomys med Roggie den "kända" bloggaren haha. Han som tror sig vara kissie. Och innan det?, kanske shopping behöver köpa en ny vintertröja, en tjock kofta maybe? och ett par snygga byxer. Söndag premiär för Paradise Hotel, kan man inte missa ju haha! Så nej det blir absolut ingen alkohol för mig den här helgen, tänkte ta en paus från de.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0