Annonser från BloggPartner

Suck on that *****

Jag fick en kommentar som nog var dagens höjdpunkt, självklart så var det från en anonym.
som skrev "Du försöker att vara Kissie men du kommer aldrig att bli som henne. så sluta försöka. du tror att du ser ut som henne HAHA"

haha jadu vart ska jag ens börja? Synd att du visa dig som anonym.. men du lär väll se de jag skriver ändå. eftersom ditt ip nummer har poppat upp ett antal gånger. Det roligare med det här är att du tror att jag skulle vilja eller försöker att vara som henne? Vad får dig ens att tro det? Kissie har blivit känd för sin blogg, okej? Men innehållet i hennes blogg är helt världelöst.. de enda hon skriver är dumheter, som trycker ner och får folk och må dåligt. Det är inget jag försöker uppnå. Sen att jag tror att jag skulle se ut som henne LÅTER BARA ÄNNU MER ROLIGARE! för det första så har jag inte spruttat in skit i mina läppar för att se ut som en anka just like her. För det andra, så går jag inte runt med 2 kilo löshår i huvudet. Utan jag har äkta. För det tredje, ville jag se ut som henne så skulle jag automatiskt bli påkörd utav en buss, för efter den olyckan så skulle jag mer likna henne.

Do you get it?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0