Annonser från BloggPartner

Puss på rumpan

Det här blir mitt sista inlägg för ikväll, är inte säkert att jag kommer att hinna uppdatera något imorgon.
Ska nämligen ut med Johanna och hennes vän, och sen Marcus och hans vänner. Det ska bli kul, ser fram emot det. Har redan valt ut kläderna jag ska ha på mig, blir en snygg klänning, den jag köpte igår... den jag slängde upp en bild på + min kuvert väska. Och självklart klack. Kan man bli snyggare? Absolut inte, det är Ciiz vi snackar om. Bara för att jag har mitt självförtroende på topp nu, så försök inte sänka det med elaka kommentarer. För som jag skrev i mitt inlägg under, så är det onödigt. Ni är bara avundsjuka. Love being me !
 Ska snart röra mig hemåt, är trött efter en lång natt hemma hos Emma, det blev lite nasty där.. Grrr.
Ska kika på en film med massvis med godis, Och nej jag går inte på en löjlig "Diet" som fjortisana Dessie och Kissie gör. Det spelar ingen roll vad jag äter och inte, jag är ändå perfekt !
Som sagt, jag uppdaterar imorgon kväll, då blir det update hos Marcus.



Kyss så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0