Annonser från BloggPartner

Update hos Johanna & Linnea

Har försökt inbilla mig att det fortfarande är sommar, nej nu har jag ett tydligt bevis på att hösten är här ..
Och snart kommer vintern, dags för mer shopping då! vilket inte är ett stort besvär, eftersom jag älskar att shoppa. Love it !








Linnea tog snällt emot en halstablett, men den klantisen som hon är, så tappade hon den under bänken.

Ciiz - jag hörde att den ramlade ner bland löven.
Johanna - Ta kort med kameran så kanske du hittar den.
Linnea - jag vill ha min halstablett, jag ger inte upp .. vänta bara
Johanna - Linnea vi har mat hemma.
Linnea - NEEJ !!! JAG VILL HA MIN HALSTABLETT !!!!

och efter ett antal gånger hon försökt hitta den, så gav hon tills
slut upp ..



Snygga vi är, Mjaaoou på oss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0