Annonser från BloggPartner

Visste du att ..



Tio KAN

1. kan du röra på öronen? Nej
2. kan du slicka dig på näsan? Nej
3. kan du kolla i kors med ögonen? Ja de klart.
4. kan dina föräldrar lita på dig? Ibland (a)
5. kan du låta bli att prata på 4 timmar? absolut inte :O
6. kan du va på en fest utan att dricka? Ja?, men alkohol wants me
7. kan dina vänner lita på dig? Yes det kan dom
8. kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Har redan i tungan och läppen, jag vill inte se ut som ett kylskåp? 
9. kan du suga? Suga vadå?
10. kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Blir ganska svårt

Femton HAR.

1. har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Tyvär alldeles för många gånger..
2. har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. har du syskon? 4 styckna 
4. har du någonsin haft sex med någon? - Ja
5. har dina föräldrar ljugit för dig? Har dom säkert, men när vet ja inte
6. har du varit full den här månaden? - Jaaa (a)
7. har du redan tröttnat på dom här frågorna? Njaaa..
8. har du borstat tänderna den senast timmen? alldeles nyss
9. har du pussat någon som är mer än fyra år äldre? Ja det har jag gjort.
10. har du haft sex med någon som är mer än fyra år äldre? - Nej :)
11. har du haft ett förhållande med någon som är mer än fyra år äldre? Nej inte de häller.
12. har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? haha om jag har
13. har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Ja det har jag blivit haha.
14. har du haft sex med mer än tre personer? Yeaaah
15. har du ljugit på någon fråga? Ciiz ljuger inte


Tjugo VEM.

1. vem är din bäste vän? Emma
2. vem älskar du? mina vänner
3. vem hade du senast sex med? thats a secret..
4. vem vill du bli full med? Paris hilton
5. vem är den bästa artisten? hmm .. Lil Wayne
6. vem pratade du senast i telefon med? Deniz
7. vem träffade du senast? Deniz, alldeles nyss
8. vem är snyggast i hela världen? Omarion, Lil Wayne, Ti .. (a) 
9. vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Familjen
10. vem är snällast i världen? mina vänner såklart.
11. vem är din bästa kompis? Har flera
12. vem vill du prata med? Pratar med mig själv :O
13. vem sov du senast med? Mitt ex
14. vem såg du senast full? Kadafi haha
15. vem såg dig senast full? - Samuel
16. vem vet allt om dig? Emma
17. vem kysste du senast? - Sam
18. vem kramade du senast? Sam
19. vem kan berätta allt för dig? E & R & S
20. vem kan du berätta allt för? Samma personer som frågan ovan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0