Annonser från BloggPartner

Ciizs "Schema"




I helgen blir det till att bara ta det lungt, sen har jag väll små lovat Daisy att göra det. Alltså ingen alkohol alls, men då måste jag sysselsätta mig med något annat, för annars blir det ju en eller aaa två öl. Jag snackar om det som om jag hade ett problem eller ett beroende av det, men det har jag absolut inte. Det är ölen som har ett beroende av mig, *blink*.

Den 21/4 Nästa vecka på Onsdag, är det min studentskiva, ytterst trevligt!

30/4 Valborg - är det mösspåtagning, roligheter i skolan och sen vidare ut och supa.

3/6 - Min stuuuuuuuuudent !

Här har jag alltså tre saker och se fram emot, hihi.. sen är det roliga slut. Då är det bara och ge sig ut i arbetslivet mina vänner ;). Inget sommarlov för mig mer.. its sucks!


Kommentarer
Postat av: ellie

tror aldrig jag fick svar på vad studentskiva är? :P

2010-04-13 @ 22:51:37
URL: http://elinrundstrom.blogg.se/
Postat av: Lorissa

snygg header, visst är den ny? :O

2010-04-14 @ 11:31:20
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0