Annonser från BloggPartner

Måndag



Verkligen skit härligt väder, eller vad säger ni sötbollar?! Igår blev det som sagt några öl och jag var inte hemma förens läggdags, nu sitter väll alla i skolan som jag egentligen också borde göra. Men jag är klar med mitt arbete så då har jag inget där och göra. Jag tycker verkligen inte att det känns som en måndag idag, jag vill köra på en återställare av en fredag, och göra sig några drinkar och sätta sig i värmen. Gud så mysigt!

Ingeting planerat idag förutom att jag kankse träffar upp Mido om några timmar, det blir väll kanske att ta sig en öl och kankse röka lite vattepipa i värmen! Loves it.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad härligt det ser ut <3

2010-04-26 @ 12:49:27
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: julclaude

håller med, härligt väder idag!

2010-04-26 @ 13:31:14
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0