Annonser från BloggPartner

Dagens planer

Precis vaknat, eller ja för ca en timme sen. Men jag har suttit och kollat på ett gammalt avsnitt av top modell. Det är nu dags för mig att börja packa, för vid 3 tiden åker jag till pappa i gävle, och stannar där över en vecka. Det är perfekt för jag åker hem den 14e, och min pojkvän kommer hem ifrån Norge den 13e. Kan det bli bättre? Jag saknar min älskling så mycket!!!

Planerna inför kvällen är att jag egentligen ville träffa upp bara emma, men johanna ska med .. assroligt! Hon och jag är inte ovänner, jag tål henne inte bara just nu, suck..


Kommentarer
Postat av: Anna

haha stackars dig då :D emma va de hennes lillesyrra?

2010-08-06 @ 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0