Annonser från BloggPartner

Jag har mycket minnen med HPH3

Åååh jag saknar skolan, det känns så konstigt att inte komma tillbaka. Man kan säga att jag har ett jävligt långt sommarlov, eftersom jag fortfarande inte har ett jobb. Skolan var en skön plats att hänga på, du gick dit och gjorde uppgifter och fick ändå pengar för det. (2 700 kr fick jag), nu måste du jobba stenhårt för att få din lön och inte få sparken. Jag vill inte jobba, jag vill leva livet och ändå att pengarna ska rulla in utan att jag ska behöva lyfta ett pengar..

Vadå ciiz som föddes med en silverskedd i munnen eller ska vi säga guld?



Ser ni bilden?, den fanns med på Bobbys blogg ;) det var då han gav mig en slängkyss hihi.











Rhodos, inne på Big brother!




















Tack för alla minnen <3


Kommentarer
Postat av: SIEL

härligt att du är tillbaka då! :D

2010-08-06 @ 13:06:25
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0