Annonser från BloggPartner

Min kväll spenderas på detta sätt!

Håret är nyfärgat, och tro det eller ej .. jag skulle färga det ljusbrunt. Ljusare än vad jag har på bilderna. Men det blev fan svart! haha .. inte riktigt svart svart, men de ser svart ut! Hoppas att det försvinner efter några tvättar.. jag har gått ifrån platina blond till mörkbrunt/svart hår.. ett stort steg för mig. Jag kan slänga upp en bild i något annat inlägg.

Men men, nu tänkte jag njuta av min goda tonfisksallad jag precis gjort iordning, sen till efterätt blir det nog popcorn? jag har verkligen saknat det under veckan jag var i grekland. En film som ska ses till maten är snabba cash, jag hann ju bara se början på den.






Kommentarer
Postat av: allie

Hej sötnos!

Jag har varit på semester i London så har varit lite off på min blogg ett tag, men nu är jag tillbaka med många bilder och så. Välkommen tillbaka!



Kram <3

2010-08-04 @ 20:28:37
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/
Postat av: Filippa

mmmmm gottttt!

2010-08-04 @ 23:55:46
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0