Annonser från BloggPartner

Diss och hiss listan


Jag dissar min blogg STORT!, jätte dålig update, och jag har förlorat mycket läsare. my bad.. de sommar, kom igen people jag har inte haft tid. Men från och med nästa söndag om alltså en vecka så är jag tillbaks för gott !!


Vad kan man hissa mer än den här sommaren?! Underbart väder i flera veckor. Eller det kankse beror på VART i sverige man befinner sig. Och jag hade ju sån tur att när ni hade ett riktigt skit väder här i sverige, så drog jag ju ner till grekland. Kunnde det bli bättre?

Jag hissar även sol oljan Haiwaan tropic, den funkar inte bara jätte bra, utan den luktar jävligt gott. För er som gillar kokos då vill säga, annars ska ni nog inte köpa den. Någon som har prövat den?


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Hoppas allt är bra med dig och att du får en fortsatt bra helg! :)

2010-08-14 @ 15:55:50
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sommar är kärlek! Helt enkelt.. :)

2010-08-14 @ 17:56:47
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0