Annonser från BloggPartner

Punkt slut!

Tog du verkligen åt dig av vad jag skrev buhuu? Och en helt inlägg om bara mig, du har verkligen koll. Att du till och med har räknat att det är 100 bilder jag har på mig själv med en cider i handen även fast det är zero .. gooo back to school. Jag menar stalker ...

Och att du av misstag råkade lägga upp en bild på din misslyckade nagel när du sen skriver en diss om det. Nej gumman det var inte till för att provocera, du gjorde bort dig kallas det för! Samma sak med dina shorts, du tog bort inlägget för att du själv insåg att du skulle råka dissa dig själv igen.. hur är det med dissarna egentligen?. Du var kanske inte seriöst när det gällde att vara trash för att man bär samma kläder varje dag som du gör, men jag tycker att det är trash.

OM du ändå sitter och skriver ett helt inlägg om BARA MOI! hihi vilken ära föresten tack så mycket. Att tjejer ska sluta ta åt sig av brudar som mig, som sitter och försöker klanka ner på andra, varför tar du då åt dig? Att du ens startade allting bevisar bara hur mycket uppmärksamhet du vill ha av mig. Är det för att din pojkvän är mitt ex? eller bara för att du hoppas att din gittiga blogg som komma in i bloggvärlden och faktiskt bli läst av någon.. än dina ynka besökare som alltid stannar på 2. Vad handlar det om?!

Vad är anledningen till att du ens tog upp kontakten med mig från första början? Jag förstod aldrig det! Och sen sitta och stalka min blogg i flera månder och hoppas på att få min uppmärksamhet, du fick den nu therese.. kan du nu lämna mig ifred? Att du ens sitter och skriver att du inte tänker hamna på kissie nivå, gumman lilla vakna upp ur dina fantasy world, du är redan på hennes nivå..

En sak .. jag sa aldrig att du beter dig som om du är 14, jag känner inte dig. Tack gode gud för de, ja menar euuw? Jag sa att jag inte är 14 år och jag inte dricker cider ;) Men du får ta den menningen som du vill ..

Att man ska behöva skriva ett helt inlägg om en brud som absolut inte kan få nog av mig, herregud hur samhället ser ut .. jag visste att jag hade fans, men kom igen .. du är så mycket värre än dom. STALKEEEER !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0