Annonser från BloggPartner

Moi.



1.
  Varför började du blogga? - Jag ville ha ett ställe där jag kunnde uttrycka mina känslor, och prata av mig lite. Och sen just för att min bästis Roggie bloggar.
2. Choklad eller lakrits? - choklad, LÄTT.
3. Rött eller blåt? - Rött såklart.
4. Hur gammal är du? - Jag är 20 år, svårt och tro va? haha.
5. Vad älskar du att göra? - Umgås med mina vänner, festa!
6. Hur ser din drömkille ut? - Het som fan, och en underbar personlighet. Fjärilar i magen ska jag få av hans vackra leende. hihi.
7. 3 saker du skulle ta med dig till en öde ö? - Mobilen, mat, och en vän.
8. Vilka bloggar läser du? - Det är en hel del, lite små bloggar men dom som jag följer dagligen är Roggie, Kissie, falsksannig.
9. Vart bor du? - Jag bor i Nacka ;)
10. Vilket är ditt drömjobb? - Det varierar, först var det flygvärdinna, sen skådespelare. Och nu brinner jag för att bli bartender, i New york då vill säga.
11. Vad hade du gjort om du hade vunnit ca 20 miljoner på lotto? - Jag skulle shoppat som aldrig förr, rest utomlands, och bosatt mig i USA, jag skulle ha skaffat mig ett fadder barn ! En hummer hade jag också köpt, med en manlig snygg chafför ;)
12. Vad gör du helst en fredagskväll? mys eller fest? - Jag älskar alkohol, men det beror helt på vilket humör jag är på.
13. Vilka serier gillar du att kolla på? - Desperate housewives, Gossip girl, 90210, Navy CIS, 2 and a half men, Scrubs ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en fin lördag! :) kramar

2010-01-23 @ 13:24:46
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0