Annonser från BloggPartner

Är hemma i Sthlm igen!

Nu är jag äntligen hemma, och det innebär att mitt bloggande kommer sätta fart igen, men bara i en vecka. För sen åker jag till Grekland, loves it! Det är nära nu, sommaren är ännu inte slut för min del. Men men, jag är som sagt hemma, och det är verkligen STEKHETT i lägenheten. Det går knappt att andas, typ så varmt..

Vad händer ikväll förutom att packa upp alla mina 5000 tröjor, byxor, och underkläder? Absolut ingeting! Jag ska ha en lugn kväll tillsamans med mamsen, det var som sagt ett tag sen.. Nu när vi har bott tillsamans med pappa under några veckor. Här kommer en härlig bild på mig från bryggan, vosst ser de härligt ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0