Annonser från BloggPartner

Go mama!

Då var man hemma, jag var som sagt och växlade pengar. Jag kom även därifrån med en tröja ifrån gina och ett par strumpor. Mat på donken blev det också, man kan ju inte alltid vara så nyttig. hihi *blink*

När vi var på väg hem så skulle mamma tvätta bilen på statoil. Tror ni inte hon börjar tjaffsa med en kärring jävel där, som ställde sig i vägen. Hon skulle alltså tvätta bilen hon med, så hon ställde bilen precis därm an kör in den, och sen går hon in och handlar.. så vi var tvugna att stå där och vänta tills hon kom tillbaks, vem gör sånt? Då började hon säga att min mamma inte bestämmer reglerna. Jag trodde nästan att dom skulle börja slåss. Goo mamma goo mama!!




Kommentarer
Postat av: Mli - Vinn Body Splash hos mig :)

snygg topp :)

2010-07-23 @ 14:47:17
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Netty♥

sv' haha okej:)

2010-07-23 @ 14:55:31
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0