Annonser från BloggPartner

Godmorgon

Hur var eran kväll?, min var underbar tillsamans med min pojkvän. Vi låg bara i min säng och latade oss, kollade på tv och hade det allmänt mysigt. Tills klockan blev mycket att han var tvungen att åka hem, han jobbar ju. Tillskillnad från mig som enbart ägnar sitt lata liv till att leva livet som Ciiz gör det, haha! Nej men jag har verkligen saknat honom, vi träffades ju inte på en vecka då jag var hos pappa i gävle, han var ju hos mig i gävle också, men bara över 4 dagar! Det känns jobbigt att inte få träffas, tänk nu när jag åker till grekland och han till Norge för jobb. Vi kommer inte att ses på 3 långa veckor. Kärleken är tuff & det är jag med, alltså vet jag att jag kommer att klara av den..även fast saknaden är stor till 100.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0