Annonser från BloggPartner

Hiss eller diss?

Jag sitter och prövar lite olika toppar jag hittar i alla mina gudomligt stora lådor. Jag undrar nästan hur jag har råd med allt, haha suck.. Hittade den här toppen, dock så är den aldrig använd. Jag gillar inte toppar som går runt halsen, jag känner mig strypt, typ.. kom och hjälp mig! Den är inte min, det är josefines tröja. Men eftersom hon har mina byxor så har jag alla hennes tröjor, haha.. systrar!

Vad tycker ni om såna här toppar, är det en hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att såna tröjor är snygga, men liksom du känner jag mig strypt och använder inte såna själv, inte heller för tajta halsband eller polotröjor =)

2010-07-20 @ 12:37:11
Postat av: MaryCaroline

Tycker de där är snygga till jeans :)

2010-07-20 @ 17:10:47
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0