Annonser från BloggPartner

Jippi ett inlägg!

Hej mina älskade bloggläsare, efter en veckas lång bloggpaus. Jag har verkligen behövt det. Och inte nog med det så har jag inte haft tid, för som dom flesta vet så befinner jag mig i Gävle just nu. Och sen har min pojkvän varit här. Så ja som sagt inge tid ;) Jag kommer att börja uppdatera normalt i augusti igen då jag är helt hemma. Nu åker jag fram och tillbaks från stockholm till gävle, och från stockholm till grekland. Busy life of ciiz, loves it.

Angående helgen så var den underbar, chillkvällar, solande, stan och festande har min helg sett ut, och även resten av föra veckan. Här kommer iallafall bilder från dom dagarna då jag inte har varit aktiv på bloggen, enjoy!

Föresten så befinner jag mig hemma hos emma nu, mysigt ! Jag saknar min älskling bara.. sist jag sov här så sov han med mig, buhu..












Kommentarer
Postat av: Filippa

Svar: Hahah illa av dig Ciz! Du får ju hålla koll på vad vi pratar om! Jag mår bara bra, hoppas du med gör det?



Snitsiga bilder :D!

2010-07-13 @ 19:42:37
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0