Annonser från BloggPartner

Mot forum!

Godmorgon på er, äntligen är det morgon. Jag låg rastlös i min säng i flera timmar.. tills klockan nästan var halv 5 tror jag. Illa illa .. jag hatar verkligen såna nätter där man absolut inte kan sova, man bara ligger i sängen och timmarna går utan en blund. Riktigt jobbigt! Skönt att vara uppe så här tidigt, så kanske jag lyckas vända tillbaka på dygnet.

Jag ska iallafall strax innan 10 åka iväg in till forum och ta min andra spruta Hepatit B. Sen blir det väll att springa in på Gina, för att köpa ett par vanliga leggins, eftersom mina är trasiga! Hårfärg står på min "ska ha lista" , vilket färg tror ni? ska jag bli brunett.. ska ja överge blondinerna?


Kommentarer
Postat av: Leia

fina leggings:)

2010-07-19 @ 15:07:45
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0