Annonser från BloggPartner

Om jag var president ..



Så skulle jag bygga fler lägenheter åt alla ungdomar, som faktiskt inte vill bo kvar hemma hos mamma och pappa hela sitt liv.. Låter bra va? ;)

Så skulle jag bygga fler skyskrappor, och försöka efterlikna New york.. jag vill ju som sagt bo där.. hej där hollywood fru.

Så skulle jag tillverka ett alldeles eget vatten, som också ska komma genom kranen. Det ska vara choklad vatten, haha? låter lite knäppt va..men dom som känner mig eller har följt min blogg under en tid, vet att jag är riktigt galen i choklad.

Så skulle jag starta en alldeles egen fond, och starta ett projekt och samla in pengar, som ska gå till dom fattiga områderna i afrika. Dom ska gå till familjerna, sjukhus, skolor.. you name it!

Så skulle jag kräva att få tillbringa en natt tillsamans med både lil wayne och omarion, dom kan ju inte säga emot.. hallåå jag är president?!


Kommentarer
Postat av: thresnilsson

första punkten låt great :D

2010-07-02 @ 16:29:00
URL: http://thresnilsson.blogg.se/
Postat av: filippa

Dina punkter ska få hjälpa mig i mitt skolarbete. Har sett du har väldigt bra punkter (vissa) av dem. Och nu jobbar vi på engelskan med ett arbete som ska gå ut på att man ska skriva " Om jag vore president skulle jag" blablalba

2010-09-09 @ 17:56:37
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0