Annonser från BloggPartner

Hiss & diss


- Våran resa till grekland närmar sig, det kommer bli underbart. Min största dröm har gått i uppfyllelse, äntligen ska jag dit. ÄNTLIGEN ! Grekland med er, kommer spåra !!

- Michael Jackson, han lever kvar i våra hjärtan. Han var och är fortfarande en legend.
Håller ni inte med mig?



- Hiss för sommaren 2010, som kommer att bli den bästa. Samt alla underbara läsare jag har som skriver snälla kommentarer, alla ni som hoppas att min bror kommer upp på fötterna igen. Love yaa all !


- Alla mina underbara vänner, ni vet alla vilka ni är. Ni finns alltid där för mig. Just nu hissar jag Andreas stort som erbjöd sig en plats hemma hos honom, då jag tänkte dra hemifrån.


- Manikyr, dundersnyggt! Kolla några inlägg ner så ner ni mina snygga manikyr naglar. En stor hiss.



Kylan, ge mig värmen.. jag vill ha det varmare. Jag vïll ha hetan, jag vill ha brännan på min kropp.
Solen göm dig inte, come to mama


- Som vanligt så hamnar falska personer alltid på min disar lista. Dom dissas alltid ;)


Sex and the city 2, jag själv har aldrig sett den, men den har fått riktig dålig kritik. Och det suger! Så ja väljer att inte lägga ut pengar på den, utan den laddas ner istället ;)



Kommentarer
Postat av: julclaude

sv: jasåå hahhahhah xD

2010-05-31 @ 13:37:49
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: A.C

kan vara skönt att vara singel ibland:D

2010-05-31 @ 14:06:01
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0