Annonser från BloggPartner

Mini shopping







Jag är nu hemma nu ifrån mötet, skönt! Gick runt i sickla eftetåt och bara tittade runt lite. Jag hittade en jacka jag vill köpa, och även en klänning. Får se om man glider förbi där imorgon och köper det ;).

JAG KÖPTE HÅRFÄRG! yes jag tror nästan att jag vågar att färga håret ljusare.. jag är så rädd att det ska bli randigt, gult eller grått. Jag har alltid den oturen att jag får ett oönskat resultat. HÅLL TUMMARNA!. om det inte bli bra så har jag en reserv färg hemma som jag får slänga i också.. hoppas jag inte tappar håret! haha.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haft en bra dag?

2010-10-25 @ 14:47:04
URL: http://feliciakarlehov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0