Annonser från BloggPartner

Like it.





Visst är dom snygga?, Och ännu snyggare skulle dom vara på mina fötter. Sitter och kollar runt på lite olika sidor, för att hitta en nyårs outfit.. det är ju inte långt kvar. Och ett stort problem är Vad ska jag ha på mig. klänning hade jag förra året.. så nu tänkte jag köra på Leggins, Paljett leggins tror jag och någon snygg party topp. Med ett par snygga klackisar. Och självklart en kuvertväska. Vad tror ni om det?, Jag tror att jag kommer att bli den hetaste bruden på nyåår.. Everybody wants to be me..


Kommentarer
Postat av: lisette

okej, jag ska ta och fixa mina nalgar :))

2009-12-17 @ 18:59:04
URL: http://llisetteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0