Annonser från BloggPartner

26 oktober





Godmorgon, sovit gott? jag har sovit lika dåligt som jag har gjort nu i en vecka, suck! Men men tisdag idag, jag skulle egentligen åkt iväg till forum och köpt en jacka, men det tar jag imorgon istället. Jag skulle även ta en fika med en gammal vän jag inte har träffat på jätte länge! Men det verkar inte bli av. Så det får bli en annan dag istället det också.

Jag tog som sagt en öl igår med hampa och master, jag trodde iallfall inte att dom skulle vara stenfulla när jag mötte upp dom. Men det var dom haha, var ett jävla babbel.. dock så fick jag veta att en av killarna hade smsat mitt ex och sagt att jag är leedsen över allt och hit o dit .. blev lite smått irreterad eftersom jag anser att det är mellan mig och andreas och inte mellan någon annan. Aja.. livet är ingen dans på rosor!

Eftersom mina planer inför dagen har blivit avbokade så vad ska jag göra istället? .. öl ? nej.. det verkar vara det enda mitt liv kretsar runt just nu.


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

vilken fin bild !:D

2010-10-26 @ 13:05:03
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0