Annonser från BloggPartner

hey beautiful



Nu är jag hemma i STOCKHOLM igen, gud så skönt! Innan jag ska åka så känns det så skönt att komma ifrån allt, men när jag väll är hemma igen så känns det underbart hahah !! Stockholm i mitt hjärta helt klart! Jag förstår faktiskt inte hur man kan bo någonannan stans än stockholm? Här har vi allt.. allt du kan tänka dig finns typ här! Nattclubbar, shopping, kryssningar .. you name it ;) Dock så skulle jag kunna tänka mig att flytta ner till göteborg ;) från en storstad till en annan .. so ciiz style!

Föresten så är det många som har frågat om min färgning av håret, och ja jag färgade håret. Men det blev dock ingen förändring. Jag skulle försöka att få det lite ljusare men det gick inte haha. Blev typ samma färg. Har en till hårfärg hemma som jag ska försöka med sen när jag får tid och lust ;)


Kommentarer
Postat av: JNY ©

sv: nej den kommer från tyskland så ;) riktigt god :D

2010-10-17 @ 17:26:09
URL: http://duvethonjny.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag sak alldrig färga sak bli ljus hårig

2010-10-17 @ 17:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0