Annonser från BloggPartner

Lussebullsdags

Jag är redan hemma, egentligen slutar jag ju klockan 16.00 men jag hade så grymt ont i mitt knä så jag drog hem istället. Känner inte för att gå runt i 7 timmar när jag har ont. Så nu får jag passa på när jag kom hem så tidigt att ställa mig i köket och göra iordning Lussebulls deg, den står och jäser nu och sen ska de bakas :D

Medans degen jäser så tänkte jag kolla klart på mitt avsnitt av Desperate housewives..
Och för er som har missat avsnitt eller inte vill ladda ner så kolla på www.surfthechannel.com. Där kan du kolla på alla avsnitt på alla serier du följer utan att behöva ladda ner, smart va? Den enda nackdelen är att du endast kan kolla i 74 min, sen måste du vänta 54 minuter innan du kan fortsätta kolla igen..



Kommentarer
Postat av: hannah

jag gillar allt möjligt, bara roligt om du kan komma med nått nytt som man aldrig sett :)

2009-12-15 @ 13:17:17
URL: http://hanuut.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: aj aj aj :/

2009-12-15 @ 13:18:37
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0