Annonser från BloggPartner

Five things



Jag har gått om 2 år, och inte för att jag är trög, utan för att jag va skoltrött.

När jag ska köpa kulglass så köper jag alltid 3 kulor, av samma smak.. alltså choklad.

Jag har varit nära att drunkna 2 gånger, en av gångerna försökte min tjejkompis dränka mig. Hennes bortförklaring till varför va "förlåt, jag hade en demon i mig .. som sa att jag skulle dränka dig?"
Weird..

Dom som vet
, vet att jag är en serie nörd.. och det började redan när jag va 11.. då jag kollade på Vita lögner, Skilda världar och Nya tider.

Jag gillar inte att sitta på vänster sida, jag tar det som otur. så ska du sitta bredvid mig så sätt dig inte på höger sida haha.





Kommentarer
Postat av: Blerina

Har oxå gått om :)

2010-01-25 @ 16:48:38
URL: http://ballerinagold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0