Annonser från BloggPartner

Ni kan inte krossa mig


"Du är en fjortis" "jag hatar dig och din blogg" "det är sista och första gången jag spannar in din blogg.
"Har fått kommentarer om att jag skulle vara en fjortis, eller att jag bara leker så otroligt mycket i min blogg.
Och att den bara är skit att läsa?, men ändå fortsätter ni att läsa den .. Onödigt av er att försöka sänka mitt självförtroende, när det endå är på topp. Och det kommer alltid att stanna där, oavsett vad ni säger eller tycker. så håll era åsikter för er själva, jag skrattar åt er.
Älsklingar?, Ni älskar mig .. lär er att leva med det. KYSS !






 


Kommentarer
Postat av: Ranya

Ur the best hun ;)

2009-10-31 @ 00:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0