Annonser från BloggPartner

Slut efter en stressig dag


Sorry fans fans fans .. jag hann inte att uppdatera imorse, min taxi väntade utanför porten så jag va tvungen och kila iväg, lite finare folk åker lite finare .. thats it. Wohoo är iaf hemma nu från praktiken, mycket skönt.. Fick goda nyheter idag av min mor som ringde angående mina pengar "Studiebidraget" som jag inte har fått den här månaden. det hade blivit något fel, för dom som jobbar på CSN hade fått för dig att jag gick på Komvux,  vilket jag inte gör. Så dom beklagade så mycket och skickade en ersättning med 7000 kr till moi :D Kan ite få nog av pengar, de bara rullar in .. När ska det ta slut NEVER, daah im Ciiz !






LOVE BEING ME !


Kommentarer
Postat av: jasmina

Åh my god,hur gör du egentligen? snälla snälla snälla berätta.. Hur blir du så cool? så topnotch?

2009-10-20 @ 17:28:32
Postat av: emma

ha ha ha.. så sköön :D

2009-10-20 @ 17:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0