Annonser från BloggPartner

Tråkighets grejer

Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? Ja min pojkvän
Är du kär? Ja det är jag. svävar på rosa moln ni vet ;)
Gjort nåt du ångrar? massor, men det har väll alla?
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? haha euw .. absolut inte! 
Är du blyg?
Nja .. ibland är jag väll det.
Vilken årstid gillar du mest? sommaren
Favoritdjur? katt, eftersom jag är en själv.
Vad består din garderob av? dildos och andra nasty grejer, hihi.
Vad köpte du senast? Ciggareter
Den bästa filmen? You got served

Vem kysste du senast? Andreas
Är du mörkrädd? Ja,
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Där jag har nu, tungan såklart ;)
Saft eller alkohol? Alkohol, men är jag bakis så saft.
Röker du? Ja¨
Bästa bok? läser inte böker, kamasutra?
Vad dricker du för alkohol? Öl och rose.
Varit kär i en kändis? Zlatan, och bam margera, lil wayne också haha. Glöm inte TI
Har du lätt för att kunna lita på folk? Absolut inte.
Ringer det mycket till dig? Aaa vadå fans !


Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAH,. braaa!!!



SV jaaaaaow ;D



PUSS

2010-08-06 @ 13:58:03
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

hallååååå nån har fixat sin design lite.. GRYMT!

2010-08-06 @ 14:17:11
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0