Annonser från BloggPartner

Tre olika färger!



Mitt långa naturliga och inte färgade platina blonda hår .. till..


Brunt .. men olika fula nyanser, so not ciiiz style.





Jag köpte som sagt en ljusare hårfärg, för som ni ser på bilden ovanför så är det ljusare än vad jag har på dom här bilderna. Vadå lier?! Jag köpte en hårfärg för att få det ljusare.. men det blev mörkare.. det blev mörkbrunt/svart.. hahah .. herregud.. jag är verkligen långt ifrån min platina färg nu. Men efter några dushar så blir håret bättre.

Vilken färg tycker ni att jag passar bäst i ? Platina, brunt, mörkbrunt/svart?


Kommentarer
Postat av: LOVISA

sv: Ska nog göra det :D Haha ja vi får hoppas det, ananrs vänjer man sig väl tillslut :D

2010-08-05 @ 12:34:42
URL: http://lovisasand.blogg.se/
Postat av: A.C

^^



ha en bra dag:D

2010-08-05 @ 14:21:50
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0