Annonser från BloggPartner

Viktig info!!

Jag har fått massor med kommentarer om att jag inte uppdaterar något längre, och ja, ni har rätt! Jag har varit hos min pappa i gävle i ca 5 veckor sammanlagt på hela sommaren, samt vingåker, och grekland. Så att min uppdatering suger är inte så konstigt. Man har inte alltid tid på sommaren att sitta vid en dator. Och så har det varit nu. men imorn så beger jag mig hem till stockholm igen, och stannar där endast tills på torsdag, för sen åker jag och min pojkvän till gävle över helgen! Och sen tillbaks i stockholm igen, och därmed börjar min uppdatering som vanligt !!

Så håll ut lite längre till mina gullepluttar ! så ska ni få se på bra update, för jag saknar verkligen min blogg nu. *snyft*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0