Annonser från BloggPartner

Lyckad film


Hemma ifrån bion & donken, vi åkte till söder och hämtade ut våra biljetter och sen drog vi till donken eftersom att jag inte hann äta hemma, skräpmat igen.. haha fuck that, jag lever bara en gång! Varför inte äta det jag älskar! Iallafall jag kan verkligen rekommendera filmen FARSAN!, den var riktigt bra.. Bra att man gick med Jasmin som bara fick filmen och bli ännu roligare, hon är en riktig pingla, love her! Den filmen borde ni verkligen se, så nästa gång ni ska på bio så kolla på den!






Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: vad har du för dig då? :)

2010-02-13 @ 22:31:28
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: BIATCH

SV: okej härligt! är det en film du rekomenderar? :D

btw, är det du som borde måla naglarna lite? ;) det börjar bli lite nött bruden ;)

2010-02-14 @ 01:05:21
URL: http://inoffensive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0