Annonser från BloggPartner

Har hämtat johanna nu.

"Cha cha bitches" jag tänkte lägga en paow menning där. haha. Jag har iallafall varit och hämtat upp johanna på centralen. Hon tog tåget ifrån gävle hit till stockholm. Hon är en av tjejerna som ska med till grekland imorgon. Egentligen var det ju min pojkvän som skulle med, men eftersom han sticker till norge då för jobb, så fick johanna hans plats. Vi kommer verkligen ha det jätte roligt !! Men men, nu är hon iallafall här, hemma hos mig i sthlm.. faktiskt första gången hon är det. Så det blir väll en liten tripp här i området och visa henne runt.

Sen kankse vi ska möta upp min pojkvän ikväll och säga ett riktigt hejdå med pussar och en feeeeetting kram, så ses vi om tre veckor igen. buhu .. im going to miss yaaa baby!



En sådär alkis bild på mig och johanna från vintras i taxin.


Kommentarer
Postat av: Balida

Allt bra söt? :)



Kram!

2010-07-25 @ 16:24:52
URL: http://balida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0