Annonser från BloggPartner

Mini shopping

Jag skulle som sagt vaccinera mig, men stället hade stängt pga av *sjukdom* Jobbar det bara en person på stället eller?, dom öppnar nästa vecka.. och då åker jag! Så jag har inget annat val än att röra mig in mot stan imorn och ta sprutan där.

Det blev iallafall lite nödigheter inför grekland, som hårinpackning, shampoo, balsam, hårspray, tandkräm.. Sånt måste man ju ha med sig. Man kan ju inte gå runt och vara skitig när man lever ett liv som jag, typ love being me. Åh vad jag älskar att provocera, för jag vet hur mycket dom flesta faktiskt tar åt sig. Riktigt roligt!

Dagens outfit, för tillfället ;) Ser ni vad bruna ben jag har,? hihi










Vanliga leggins ifrån HM




Snygg tröja va.. hemligt köp! hihi


Kommentarer
Postat av: caroline

skit snygg header bild, tjänar du pengar på bloggen?:)

2010-07-19 @ 13:11:14
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-19 @ 13:43:14
URL: http://lawliet.blogg.se/
Postat av: MaryCaroline

Den där inpackningen har jag också :)

2010-07-19 @ 23:04:09
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0