Annonser från BloggPartner

Fortfarande mobilbloggning, jätte tråkigt ...

015_94960636 (MMS)

Fortfarande mobilbloggning, jätte tråkigt jag vet. Och ännu värre att jag inte kan svara på alla Era kommentarer. Men Men, jag är glad att jag vaknade upp idag utan en jävla baksmälla. Jag drack ganska mycket. Och var väll rätt så dragen. Men vafan det var ju midsommar! Vi börjad dricka när det var ljust. Tills det blev mörkt, och sen satt vi fortfarande kvar med en öl i handen när det blev ljust igen! Det var lyckat, för Ciiz hade det roligt! Det här blir nog Mitt första och nog sista inlägg för idag. Nu vet ni iaf att jag lever. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Majda

SV: Yes! Händer imorgon (idag)?

2010-06-27 @ 00:44:01
URL: http://mmajda.blogg.se/
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

Glassig ny header ser jag! ;)

SNYGG!

Hur var midsommar?;)

2010-06-28 @ 12:54:58
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0