Annonser från BloggPartner

Är hemma i stockholm igen

skönt kan jag lova er, den här helgen har verkligen gått jätte fort. Jag har umgåts med emma hela helgen, myskväll och solat solarium har man gjort, jag fick lite färg, *blink* det är fräsht att vara lite brun nu när solen har försvunnit, då det bara väntar regniga dagar framöver i det iskalla sverige. Igår kväll hade man myskväll tillsamans med emma och johanna. Dock så hann jag aldrig se klart på filmen, då jag somnade mitt i .. haha suck.. Riktigt skönt och bara ta det lungt en hel helg utan någon alkohol. Jag är på R-E-H-A-B nu kan man säga.



Kommentarer
Postat av: Anonym

din jävla kissie wannabe alltså usch hur kan man vilja vara som dig, euw lixom dubbel euw!!



/ Its roggie bitch hahahhaa

2010-09-05 @ 19:11:45
Postat av: soojoo!

härligt burden :D

2010-09-05 @ 19:23:28
URL: http://soojoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0